مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-28بين الملل

روایت منابع آگاه از اتاق فرماندهی عملیات عراق علیه پایگاه های آمریکایی


تصمیم رهبری مقاومت اسلامی عراق زمانی اتخاذ شد که با شواهد قاطع برای آنان روشن شد که آمریکا رهبری و حمایت بی سابقه از دشمن صهیونیستی در نبرد غزه را بر عهده دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - پس از بروز توحش مثال زدنی و جنایات صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین به ویژه اهالی بی دفاع غزه طی سه هفته گذشته که در پی شکست تاریخی رژیم غاصب اسراییل در عملیات طوفان الاقصی رقم خورد، دیگر گروه های جبهه مقاومت خارج از فلسطین ضمن مسئول دانستن مستقیم ایالات متحده در این جنایات، این کشور را به هدف قرار دادن پایگاه هایش در منطقه تهدید کردند.

یک هفته پس از آغاز عملیات مقاومت اسلامی عراق علیه حضور آمریکا در عراق و سوریه، یک منبع آگاه در اتاق عملیات مشترک از لحظات تصمیم گیری در این خصوص به خبرنگار نورنیوز گفت:  تصمیم رهبری مقاومت اسلامی عراق زمانی اتخاذ شد که با شواهد قاطع برای آنان روشن شد که آمریکا رهبری و حمایت بی سابقه از دشمن صهیونیستی در نبرد غزه را بر عهده دارد.

تصمیم مقاومت اسلامی در عراق برای هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی در سوریه پیامی قوی برای آمریکایی ها و نقطه عطفی برای مقاومت است و بر اساس روشی بود که می گوید: همه پایگاه های اشغال گران در عراق، سوریه و خلیج فارس، یعنی تمام غرب آسیا اهداف مشروع و قابل دست یابی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت منابع آگاه از اتاق فرماندهی عملیات عراق علیه پایگاه های آمریکایی

روایت منابع آگاه از اتاق فرماندهی عملیات عراق علیه پایگاه های آمریکایی