مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-18فرهنگي

هرکول پوآرو» و داستان یک جنایت


نمایش «هرکول پوآرو» که این روزها در سالن پرواز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه رفته، روایت کننده جنایتی است که در یک مهمانی خانوادگی در حوالی لندن رخ می دهد.

- ایسنا/اصفهان نمایش هرکول پوآرو که این روزها در سالن پرواز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه رفته، روایت کننده جنایتی است که در یک مهمانی خانوادگی در حوالی لندن رخ می دهد.

بهزاد سیفی درباره این نمایش به ایسنا گفت: هرکول پوآرو حاصل نسخه بازنویسی شده نمایشنامه و رمان The hollow و با توجه به اپیزود ساخته شده تلویزیونی از این اثر است.

داستان این نمایش درباره یک مهمانی خانوادگی در یک کلبه ییلاقی در حوالی لندن است که پوآرو نیز توسط میزبان به این مهمانی دعوت می شود.

در این مهمانی یک قتل صورت می گیرد و پوآرو پرده از راز این جنایت برمی دارد.

لازم به ذکر است که در اکثر قصه های پوآرو مخصوصاً در رمان های بلند آن، زمانی که پوآرو تقریباً به بازنشستگی و میان سالی رسیده، به سفر رفته یا اینکه به یک مهمانی دعوت می شود که در آنجا جنایتی رخ می دهد.

طراح و کارگردان نمایش هرکول پوآرو بابیان اینکه ژانر این نمایش درام، معمایی، رازآلود و جنایی است، در خصوص انتخاب بازیگران آن بیان کرد: شهاب غزالی از بازیگران باسابقه اصفهان است و من نیز علاقه مند به حضور ایشان در نمایشی مربوط به پوارو ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکول پوآرو» و داستان یک جنایت

هرکول پوآرو» و داستان یک جنایت