مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-19ورزشي

کسب جایزه بنیاد البرز توسط دانش آموز هرمزگانی


حسن خدامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از کسب جایزه بنیاد البرز توسط دانش آموز آرشام طاهری عضو فعال پژوهش سرای دانش آموزی شهید علیمحمدی شهرستان رودان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن خدامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان امروز گفت: بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ تقدیر و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی، تشویق دانشجویان و دانش آموزان برگزیده و نوجوانان با استعداد ایرانی، از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز به همت مرحوم حسینعلی البرز، تأسیس و وقف شده و طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نخبه برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: برای انتخاب این دانش آموزان ابتدا مطابق شیوه نامه ارسالی بنیاد البرز دانش آموزانی که بیشترین افتخارات علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را در طول سال های تحصیلی خود کسب کرده اند، (در مقطع متوسطه اول پایه نهم و متوسطه دوم پایه دوازدهم) به آن بنیاد معرفی می شوند و بعد از داوری کشوری، برترین ها مشخص می شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان این موفقیت را به این دانش آموز عزیز، خانواده محترم ایشان، جامعه فرهنگی و علمی استان، همکاران آموزش و پرورش شهرستان رودان، عوامل دبیرستان غیردول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب جایزه بنیاد البرز توسط دانش آموز هرمزگانی

کسب جایزه بنیاد البرز توسط دانش آموز هرمزگانی