مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-11سياسي

ثبت نام قطعی 10 نفر برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در کردستان


تا این لحظه 12 نفر برای انتخابات ششمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کردستان شرکت کرده اند که 10 نفر آنها قطعی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جریان بازدید از حوزه انتخابیه ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کردستان اظهار کرد: استانداری ها، فرماداری ها و وزارت کشور وظایف زیادی دارند که انجام آنها به نحو احسن موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می سازد.

وی خاطرنشان کرد: همه مراجعات مردمی به نوعی با ما ارتباط دارد و هیچ کاری نیست که بگوییم به ما ارتباطی ندارد و به تعبیر قرآن کریم ما متولی امر جامع هستیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه انتخابات یک وظیفه تخصصی بر عهده وزارت کشور و فرمانداری ها و بخشداری ها است، گفت: فرمانداران مسئول حوزه انتخابیه بوده و این مهم کار بسیار حساسی است و به بیان دیگر یکی از مهمترین کارها در حیطه مسئولیت فرمانداران برگزاری انتخابات است.

زارعی کوشا با تقدیر از تعامل بسیار خوب فرماندار سنندج با حوزه نظارت و سایر دستگاه های عضو و سهیم در فرایند انتخابات، افزود: خوشبختانه شاهد هستیم که کارها در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره با مدیریت و درایت فرماندار بسیار خوب، سنجیده و با تدبیر پیش رفته و امیدواریم این روند تا پایان انتخابات نیز ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 10 نفر برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در کردستان

ثبت نام قطعی 10 نفر برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در کردستان