مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-21پزشكي

افرادی از خارج تمایل دارند برای تحصیل در رشته پرستاری به کشور بیایند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه 67 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی داریم که بهترین رشته آن ها پرستاری است، گفت: در سال 10 هزار پرستار تربیت می کنیم و از خارج از کشور نیز تمایل دارند که برای تحصیل در رشته پرستاری به کشور ما بیایند.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه 67 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی داریم که بهترین رشته آن ها پرستاری است، گفت: در سال 10 هزار پرستار تربیت می کنیم و از خارج از کشور نیز تمایل دارند که برای تحصیل در رشته پرستاری به کشور ما بیایند.

بهرام عین الهی در حاشیه مراسم کشوری بزرگداشت روز پرستار که امروز 30 ٖآبان در حرم مطهر رضوی برگزار شد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه پرستاری که امروز در جلسه حضور دارند منتخب پرستاری کشور هستند و از همه استان ها و بیمارستان های کشور به دلیل زحماتی که کشیدند و فعالیت هایی که داشتند در بارگاه منور رضوی حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: امروز جامعه پرستاری یکی از بهترین جوامع پرستاری دنیا است.

جامعه پرستاری ما تنها متکی به علم و دانش خود نیست که البته علم و دانش بسیار خوبی دارند اما با روحیه و عاطفه خوب و ارزش های زیادی که در فرهنگ اسلامی خود داریم، می توانند شفابخش بیماران باشند، به بیماران روحیه دهند و رشد معنوی بیماران را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی از خارج تمایل دارند برای تحصیل در رشته پرستاری به کشور بیایند

افرادی از خارج تمایل دارند برای تحصیل در رشته پرستاری به کشور بیایند