مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-18سياسي

پیگیری عدم حضور آقایان در واگن بانوان در شورای شهر تهران


سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به لزوم ساماندهی دست فروشان مترو گفت: عدم حضور آقایان در واگن بانوان باید جدی گرفته شود و ما در شورای اسلامی شهر تهران نسبت به این موضوع حساس هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، علیرضا نادعلی درباره اقدامات متروی تهران برای جلوگیری از ورود آقایان به واگن مخصوص بانوان گفت: در تعدادی از کشور ها در مترو واگن های مخصوص بانوان داریم و اینگونه نیست که این اقدام تنها به کشور ما و مباحث عفاف و حجاب مربوط باشد، بسیاری از ظرفیت هایی که به عنوان خدمات در شهر های مختلف دنیا ارائه می شود دارای بخش های اختصاصی برای بانوان است و وجود واگن مخصوص بانوان حداقل انتظار ما از مجموعه مترو است.

وی ضمن اشاره به اینکه آقایان از جمله دست فروشان نباید وارد واگن بانوان شوند، ادامه داد: عدم حضور آقایان در واگن بانوان باید جدی گرفته شود و ما در شورای اسلامی شهر تهران نسبت به این موضوع حساس هستیم و از شرکت مترو گزارش کار می خواهیم.

سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره ساماندهی دست فروشان مترو بیان کرد: مسئولان مترو باید دست فروشان را ساماندهی کنند و از آن ها برای حضور در کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل دعوت کنیم تا در این خصوص تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری عدم حضور آقایان در واگن بانوان در شورای شهر تهران

پیگیری عدم حضور آقایان در واگن بانوان در شورای شهر تهران