مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 18:452023-10-26ورزشي

صادقی: امیدوارم ذوب آهن برنده بازی با تراکتور باشد


به نظر من بازی فردا با تراکتور خوب خواهد بود و تماشاگران از بازی لذت خواهند برد، امیدوارم برنده بازی ذوب آهن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریز اظهار داشت: هفته گذشته نیمه اول خوبی نداشتیم اما نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم برنده بازی باشیم؛ در یک ضد حمله بازی را از دست دادیم که جزو زیبایی های فوتبال است.

وی ادامه داد: سعی کردیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم؛ بازیکنان با تمام وجود تلاش می کنند و انگیزه زیادی برای پیشرفت دارند، بازیکنان خیلی خوب همراهی می کنند و به آینده تیم امیدوار هستیم زیرا تیم میانگین سنی پایینی دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: می دانیم تراکتور تیم خوب و پرمهره ای است، بازی های خوبی انجام داده است اما ذوب آهن هستیم و در شهر خودمان بازی داریم؛ تلاش می کنیم کیفیت فنی را حفظ کنیم، بازی بهتری به نمایش بگذاریم و نتیجه بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: به نظر من بازی فردا خوب خواهد بود و تماشاگران از بازی لذت خواهند برد، امیدوارم برنده بازی ذوب آهن باشد؛ تلاش می کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم  و هرموقع کیفیت فنی را ارتقا دهیم، در نتیجه گیری نیز پیشرفت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقی: امیدوارم ذوب آهن برنده بازی با تراکتور باشد

صادقی: امیدوارم ذوب آهن برنده بازی با تراکتور باشد