مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-17سياسي

اصلاح و بازنگری در حذف ردیف بهیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ابراز تاسف از حذف ردیف بهیار که باعث کاهش فشار و سختی کار پرستاران شده بود، خواستار اصلاح و بازنگری آن شد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ابراز تاسف از حذف ردیف بهیار که باعث کاهش فشار و سختی کار پرستاران شده بود، خواستار اصلاح و بازنگری آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد غلامی امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی مازندران که در سالن آیت الله کوهستانی برگزار شد، با اشاره به تلاش های پرستاران در ایام کرونا و ایثارهایی که در آن شرایط سخت انجام شد، اظهار کرد: پرستاران به عنوان مجاهدان بی نام و نشان عرصه درمانی هستند و جایگاه بسیار ارزشمندی دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: این حرفه، شغلی است که باید همراه با عشق و ایمان باشد و اگرنه کار بسیار سخت می شود.

وی با بیان اینکه کمبود پرستار در همه استان های کشور مطرح است و شاخص های تخت های بیمارستانی نشان از صحت این موضوع به ویژه در مورد پرستاران مرد دارد، تصریح کرد: دولت نگاه ویژه ای به جذب و تربیت پرستاران دارد تا این معضل مرتفع شود.

این مسئول ادامه داد: در حالی که ارزیابی از خدمات پرستاری در سال 1391 حاکی از رضایت 85 درصدی بود، اکنون این میزان به حدود 60 درصد رسیده است؛ چرا که حذف این ردیف ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و بازنگری در حذف ردیف بهیاری

اصلاح و بازنگری در حذف ردیف بهیاری