مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-23اقتصادي

کشاورزی قراردادی منجر به کاهش قیمت کشاورزی می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشاورزی قراردادی منجر به کاهش قیمت کشاورزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز اکبر فتحی، رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی امروز در پنجمین کاروان ترویج بهره وری ویژه الگوی کشت ملی محصولات زراعی کشت پاییزه (1402_1403) در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: اهداف این کاروان اطلاع رسانی و دانش افزایی در خصوص الگوی کشت ملی و جهش تولید در دیم زار، برقراری ارتباط با کشاورزان، ارائه راهکارهای مناسب علمی و دانش و فناوری نوین است.

وی با بیان اینکه مخاطب اصلی این کاروان کشاورزان و مددکاران ترویجی، مدیران عامل و تشکل های اجتماعی هستند؛ گفت: پیش بینی می شود با این طرح، آموزش برای 50 هزار نفر ایجاد شود و به عبارتی این طرح یک بسیج همگانی در رابطه با کشاورزی است.

  فعالیت های آموزشی و ترویجی تقویت سرمایه اجتماعی محسوب می شود رییس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: فعالیت های آموزشی و ترویجی ما یک نوع حالت اجتماعی است و به نوعی تقویت سرمایه اجتماعی محسوب می شود و حال مهارت افزایی جوانان روستایی و عشایر یکی از دغدغه های اصلی ماست.

  وی با اشاره بر اینکه در آغازین روزهای کشت پاییزه قرار داریم و در ارتفاعات استان کشت پاییزی آغاز شده است، گفت: قسمت عمده دیگر نیز از آبان ماه شروع می شود و حال در این میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی قراردادی منجر به کاهش قیمت کشاورزی می شود

کشاورزی قراردادی منجر به کاهش قیمت کشاورزی می شود