مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 02:252023-11-08سياسي

شهید سلیمانی عباس انقلاب بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین که در گردهمایی مسئولان تعلیم و تربیت استان ها و شهرستان های کشور با موضوع جهاد تبیین سخن می گفت با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی خطاب به مردمِ پشت جبهه .

- سردار معروفی گفت: حاج قاسم ثابت کرد می توان هم سرلشکر و فرمانده نظامی و در سخت ترین جنگ ها حاضر بود و همچنان عارف بالله بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین که در گردهمایی مسئولان تعلیم و تربیت استان ها و شهرستان های کشور با موضوع جهاد تبیین سخن می گفت با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی خطاب به مردمِ پشت جبهه ها خصوصاً علما که فرمودند: ای نشستگان در مقابل خانه خدا، به ایستادگان در برابر دشمنان خدا دعا کنید اظهار داشت: امروز شما رزمندگان و ایستادگان در مقابل دشمنی هستید که با جسم های ما کاری ندارند بلکه قلب های ما را از کار می اندازد.

سردار معروفی افزود: در این جنگ ترکیبی دشمن با اراده ها و ارادت های ما کار دارد و امروز در مقابل یک ائتلاف بزرگ در برابر اسلام ناب محمدی عزیز هستیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر بخواهیم مکتب شهید سلیمانی را بشناسیم و به آن عامل باشیم اول باید خود او را بشناسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی عباس انقلاب بود

شهید سلیمانی عباس انقلاب بود