مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-08سياسي

شهید هویت ملی را برجسته می کند/ فداکاری شهدا تضمین کننده مسیر ملت است


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهید هویت ملی را برجسته می کند، گفت: فداکاری شهدا تضمین کننده مسیری است که ملت در آن قدم بر می دارد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهید هویت ملی را برجسته می کند، گفت: فداکاری شهدا تضمین کننده مسیری است که ملت در آن قدم بر می دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، 16 آبان در یادواره شهدای محراب در مجتمع توانبخشی ایثار خرم آباد، اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم، فداکاری شهدا تضمین کننده مسیری است که ملت در آن قدم بر می دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده شهدا در مسیر حق که خودش سختی ها و مشکلاتی دارد نظام اسلامی را مستحکم تر می کند، افزود: شهید معانی ارزشی فراوانی دارد، علاوه بر اینکه بالاتر از شهید و شهادت منزلتی نداریم، در کلمه شهید بُعد ارزشی دینی، انسانی و ملی است.

وی از شهادت به عنوان جهاد فی سبیل الله و مجاهدت در راه خدا یاد کرد و یادآور شد: این بُعد ارزشی شهید و شهادت است که هستی خود را با خداوند معامله می کند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه فداکاری در راه وطن و اقلیم ارزشمند است، عنوان کرد: وقتی معامله با خداوند افزون شود بر ارزش آن افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید هویت ملی را برجسته می کند/ فداکاری شهدا تضمین کننده مسیر ملت است

شهید هویت ملی را برجسته می کند/ فداکاری شهدا تضمین کننده مسیر ملت است