مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-18اجتماعي

نهضت مدرسه سازی در البرز باید جدی تر دنبال شود


با توجه به مهاجرپذیری استان البرز به دنبال پیگیری جدی تر نهضت مدرسه سازی در مناطق مختلف هستیم.

- ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: با توجه به مهاجرپذیری استان البرز به دنبال پیگیری جدی تر نهضت مدرسه سازی در مناطق مختلف هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حجرگشت روز شنبه 27 آبان در مراسم افتتاح دبستان زنده یاد حسن نیکنام نظرآباد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 32 هزار دانش آموز در این شهرستان در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: خوشبختانه در مقایسه با برخی شهرستان های البرز تراکم دانش آموزی در این شهرستان 2 نفر کمتر از میانگین استانی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای توسعه فضاهای آموزشی هستیم؛ ادامه داد: با توجه به مهاجرپذیری استان البرز به دنبال پیگیری جدی تر نهضت مدرسه سازی در مناطق مختلف هستیم.

حجر گشت ادامه داد: به برکت نگاه ویژه دولت سیزدهم اکنون توسعه فضاهای ورزشی را در البرز نیز شاهد هستیم به طوری که بزرگترین زمین چمن مصنوعی در روستای نجم آباد در شهرستان نظرآباد افتتاح شد.

در ادامه فرماندار نظرآباد هم اظهار کرد: در اجرای طرح نهضت مدرسه سازی از سال گذشته تا کنون 9 مدرسه ، 2 سالن آموزشی ، پنج قطعه زمین فوتبال که شمار آنها تا پایان سال به 10 زمین می رسد در نظرآباد افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مدرسه سازی در البرز باید جدی تر دنبال شود

نهضت مدرسه سازی در البرز باید جدی تر دنبال شود