مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-28سياسي

سازمان نفوذ چگونه به بیت آیت الله منتظری راه پیدا کرد


سازمان نفوذ در مقطع پس از انتخاب آیت الله منتظری به رهبری آینده، در صدد زمینه سازی برای حاکمیّت تمام عیار خود در دوران پس از امام برمی آید که شقوق و زوایای حیرت انگیزی دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: بلاتردید پررنگ شدن نقش آیت الله منتظری در رتق وفتق امور کشور، فعّال تر شدن بیت ایشان را نیز در پی داشت؛ بیتی که به دلیل نفوذ افراد منحرف چون سیّد مهدی هاشمی، به شدّت محلّ نگرانی امام(قدّس سرّه) و دلسوزان نظام بود و چنان که شرحش رفت، تلاش ها برای اصلاح آن، ناکام مانده بود.

این سازمان نفوذ در مقطع پس از انتخاب آیت الله منتظری به رهبری آینده، در صدد زمینه سازی برای حاکمیّت تمام عیار خود در دوران پس از امام برمی آید که شقوق و زوایای حیرت انگیزی دارد.

  بحران سازی با نهضت های آزادی بخش سیّد مهدی هاشمی به این نتیجه رسیده بود که برای اینکه در داخل کشور مطرح شود، باید یک وجهه بین المللی به شخصیّت خود ببخشد و واحد نهضت های آزادی بخش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محمل مناسبی برای اجرای این پروژه می دانست.

این بود که علی رغم انحلال واحد نهضت ها در سپاه، حکمی از آیت الله منتظری دریافت کرد و به اقدامات خود در قالب این تشکیلات ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نفوذ چگونه به بیت آیت الله منتظری راه پیدا کرد

سازمان نفوذ چگونه به بیت آیت الله منتظری راه پیدا کرد