مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-14سياسي

مولدسازی بهترین فرصت برای اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام آذربایجان شرقی


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: برای اتمام بیش از 250پروژه عمرانی نیمه تمام در استان، بهره گیری دستگاه های اجرایی از آیین نامه مولدسازی دارایی ها، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: برای اتمام بیش از 250پروژه عمرانی نیمه تمام در استان، بهره گیری دستگاه های اجرایی از آیین نامه مولدسازی دارایی ها، بهترین فرصت است.

حیدر فتح زاده در حاشیه بازدید از پروژه استخر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: براساس آیین نامه اجرایی مولدسازی، دستگاه های اجرایی می توانند دارایی که در راستای وظایف ذاتی دستگاه مشمول استفاده نمی شود، واگذار کنند.

وی افزود: فضاهای اداری فاقد توجیه اقتصادی، دارایی هایی که بیش از یک سال راکد و بدون استفاده باقی مانده، دارایی هایی با کاربری یا بهره برداری تجاری مسکونی و مشابه آن، دارایی هایی که در سادا ثبت نشده و عرصه املاکی که نسبت به اعیان متناسب نبوده و قابلیت تفکیک دارند می توانند مشمول مولدسازی قرار گیرند.

فتح زاده توضیح داد: این دارایی ها به شکل فروش به صورت نقد یا اقساط یا واگذاری حق انتفاع با کاربری های مختلف، در قالب عقود اجاره، مشارکت در ساخت با بخش غیر دولتی، تهاتر دارایی های مازاد و استفاده از نهادها و ابزار بازار سرمایه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی بهترین فرصت برای اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام آذربایجان شرقی

مولدسازی بهترین فرصت برای اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام آذربایجان شرقی