مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-01سياسي

طوفان الاقصی مسئله فلسطین را در صدر مسائل جهان اسلام قرار داد


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: طوفان القصی باعث شد مسئله فلسطین که با عادی سازی روابط بین کشورهای عربی و معاهده ابراهیم درحال فراموشی بود در صدر مسائل جهان اسلام قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان با گرامی داشت روز 13 آبان اظهار کرد: در این روز تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358، تبعید امام خمینی در سال 1343 و شهادت 57 نفر دانش آموز در سال 1357  اتفاق افتاده است، که پشت هر سه این حادثه آمریکاست.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که پشت این جنایت ها نیز آمریکا قرار دارد و حامی این رژیم است، گفت: مهمترین مسئله روز جهان اسلام غزه و فلسطین است.

فدا در مورد چرایی انجام عملیات بزرگ طوفان الاقصی گفت: اگر این عملیات انجام نشده بود، 10 تا 15 روز بعد از زمانی که گروه های مقاومت عملیات را انجام دادند رژیم صهیونیستی قصد داشت، عملیات انجام دهد و غزه را تصرف کند و با حمایت ها و پشتیبانی ها تمام مردم غزه رو کوچ دهد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر آن بیش از 70 سال است رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا، انگلیس، فرانسه و بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی مسئله فلسطین را در صدر مسائل جهان اسلام قرار داد

طوفان الاقصی مسئله فلسطین را در صدر مسائل جهان اسلام قرار داد