مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 07:252023-11-07اجتماعي

آموزش و پرورش کرمانشاه: خاطرات راهیان نور به مسابقه گذاشته می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان در سفر معنوی راهیان نور با نوشتن خاطرات و دلنوشته های خود، می توانند در جشنواره «رهاورد سفر نور» شرکت کنند.

- سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آغاز اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی استان طی 6 ماهه دوم شال جاری، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 15 هزار دانش آموز در استان به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس اعزام شده اند.

وی از برنامه ریزی برای اعزام 25 هزار دانش آموز در قالب راهیان نور تا پایان سال جاری سخن گفت و افزود:  آشنایی دانش آموزان با راه و اهداف شهدا از اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی است این فرصت مغتنمی است این دانش آموزان را با فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت رزمندگان آشنا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه راهیان نور در استان انتقال فرهنگ ایثار، جهاد، از خودگذشتگی با استفاده از راویان مجرب و روحانیان توانمند است.

وی، از برگزاری جشنواره راهاورد سفر نور بعد از سفر راهیان نور خبر داد و گفت: دانش آموزان در این سفر معنوی با نوشتن خاطرات و دلنوشته های خود می توانند در جشنواره رهاورد سفر نور شرکت کنند؛ برگزیدگان در این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش کرمانشاه: خاطرات راهیان نور به مسابقه گذاشته می شود

آموزش و پرورش کرمانشاه: خاطرات راهیان نور به مسابقه گذاشته می شود