مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-21اقتصادي

تصویب 43 میلیاردتومان برای ارتقاء ظرفیت 14 طرح در ایلام


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از تصویب 43 میلیاردتومان برای ارتقاء ظرفیت 14 طرح خبر داد و گفت: میزان موفقیت در «طرح نهضت احیا» از معیاری های مهم در ارزشیابی مدیران حوزه اقتصادی است.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از تصویب 43 میلیاردتومان برای ارتقاء ظرفیت 14 طرح خبر داد و گفت: میزان موفقیت در طرح نهضت احیا از معیاری های مهم در ارزشیابی مدیران حوزه اقتصادی است.

دکتر شهریار عباسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نشست تبصره ( 18) و نهضت احیای واحدهای اقتصادی استان برگزار و در این نشست 43 میلیارد تومان برای ارتقا و سرمایه در گردش 14 طرح از محل تسهیلات تبصره (18) مصوب شد.

وی میزان موفقیت در طرح نهضت احیا را از معیاری های مهم در ارزشیابی مدیران حوزه اقتصادی دانست و تصریح کرد: نهضت احیاء واحدهای اقتصادی در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر خنثی سازی تحریم ها، مردمی کردن اقتصاد، لزوم ایجاد سازوکاری منعطف، پاسخگو و مردم پایه برای رصد محیط و اتخاذ تدابیر و تصمیمات بهنگام و هوشمند با هدف احیا، نوسازی و فعال سازی واحدهای اقتصادی غیرفعال و نیمه فعال است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه این نهضت با مشارکت جدی مردم و استفاده حداکثری از اختیارات، ظرفیت ها، قابلیت ها و توانمندی های استان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 43 میلیاردتومان برای ارتقاء ظرفیت 14 طرح در ایلام

تصویب 43 میلیاردتومان برای ارتقاء ظرفیت 14 طرح در ایلام