مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-01سياسي

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در 7500 مدرسه فارس


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از برگزاری بیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در 7 هزار و 500 مدرسه این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از برگزاری بیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در 7 هزار و 500 مدرسه این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا شادباش امروز، 10 آبان دربیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی مدارس فارس،گفت: انتخابات شورای دانش آموزی یک نوع تمرین دموکراسی است و از این طریق دانش آموزان مشورت پذیری و سعه صدر را می آموزند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: شوراهای دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان مهم مدرسه، در راستای تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت مؤثر دانش آموزان در تصمیم گیری و تصمیم سازی باهدف، ایجاد فرصت برای دانش آموزان برای مشارکت در امور مربوط به مسائل آموزشی، پرورشی و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بیست و ششمین دوره از انتخابات شورای دانش آموزی با شعار محوری شورای دانش آموزی پیشران تحقق ایران قوی یادبود شهیده میار طارق عزالدین دانش آموز دختر فلسطین و با رویکرد تقویت مسئولیت اجتماعی دانش آموزان در مدرسه، خانواده و جامعه، تمرین مشارکت اجتماعی، تمرین کارگروهی، آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در 7500 مدرسه فارس

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در 7500 مدرسه فارس