مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-11سياسي

فلسطین کلید رمزآلود امر فرج است


جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) حذف رژیم صهیونیستی از منطقه را مساوی با حذف مستکبران دانست و گفت: فلسطین، کلید رمز آلود امر فرج است که امروز در حال تعبیر است و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی کبیری پور در مراسم افتتاح نمایشگاه پایگاه های مقاومت بسیج اسوه ناحیه شهرستان کهک طی سخنانی ضمن مرور فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد چند ماموریت و محوریت شاخص بسیج، مهمترین ماموریت و مطالبه رهبر معظم انقلاب از تشکیلات بسیج را فراگیر نمودن تفکر و روحیه بسیجی دانست و اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است و هر چقدر این فرهنگ در همه عرصه ها گسترش و رسوخ پیدا بکند، مشکلات بهتر و با هزینه کمتر و شتاب بیشتری حل می شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ بسیج اولین ماموریت ماست، بیان کرد: با برپایی اینچنین نمایشگاه ها و رویدادهایی، بخشی از فرهنگ بسیج به نمایش گذاشته می شود و می تواند الگویی برای دیگران باشد.

وی ماموریت دوم بسیج را حفظ نظام اسلامی و موجودیت انقلاب برشمرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری این ماموریت را بارها از بسیج و بسیجیان  ذیل چند عنوان نظیر ممانعت از نفوذ دشمن، برقراری امنیت پایدار و مردمی و تفهیم مواضع سیاسی جمهوری اسلامی مطالبه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین کلید رمزآلود امر فرج است

فلسطین کلید رمزآلود امر فرج است