مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-24دانش

کارگاه «تله یا طرحواره های زندگی» برگزار می شود


کانون همیاران سلامت جسم و روان پردیس امیرکبیر البرز، به مناسبت هفته سلامت روان، کارگاه «تله یا طرحواره های زندگی» را برگزار می کند.

- کانون همیاران سلامت جسم و روان پردیس امیرکبیر البرز، به مناسبت هفته سلامت روان، کارگاه تله یا طرحواره های زندگی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه 2، 9 و 16 آبان ماه ساعت 10 تا 12، با تدریس رضا گرجی ـ دکتری تخصصی روانشناسی و مدرس دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود.

آشنایی با نیازهای دوران کودکی ، آشنایی با نیازهای روانی دوران کودکی ، آشنایی با خلأهای ناشی از برآورده نشدن نیازها ، شکل گیری شخصیت براساس خلأهای شکل گرفته ، رفتار و تعامل براساس خلأهای شکل گرفته و سرشت انسان در تعامل با خلأهای شکل گرفته از جمله موضوعات و سرفصل هایی است که در این دوره ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه kanoon_salamatt@ در پیام رسان بله مراجعه کنند.

تله های زندگی که گاهی آن را تله های شخصیتی نیز می نامند، در واقع همان معادل عامیانه طرحواره هایی هستند که از کودکی و نوجوانی در ذهن ما شکل می گیرند.

تله های زندگی یا تله های شخصیتی یک باور عمیق، گسترده و فراگیر در زندگی است که به یک الگوی رفتاری، احساسی و ذهنی تکراری تبدیل شده و می ­توانند مشکلاتی را برای ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «تله یا طرحواره های زندگی» برگزار می شود

کارگاه «تله یا طرحواره های زندگی» برگزار می شود