مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:102023-10-23اقتصادي

اذعان شبکه بانکی کهگیلویه و بویراحمد به انحراف در تسهیلات مشاغل خانگی


سیستم بانکی کهگیلویه وبویراحمد معتقد هستند تسهیلات مشاغل خانگی کهگیلویه وبویراحمد می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شبرنگ در نشست مشاغل خانگی با اشاره به 103 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری گفت: تاکنون بالغ بر30 میلیارد تومان تسهیلات جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد سپس به تعهد اشتغال استان در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: تعهد اشتغال استان 10 هزار و 86 شغل است که تاکنون 61 درصد تعهد استان محقق شده و 6 هزار و 100 شغل ایجاد و در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

این مسوول عنوان کرد: جایگاه استان در سامانه رصد در کشور 16 است که با اقدامات صورت گرفته حوزه مشاغل خانگی و ثبت آن در سامانه رصد جایگاه استان ارتقاء می یابد.

در ادامه بانک های عامل به ارائه گزارش در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی پرداختند که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از عملکرد بانک توسعه تعاون، رفاه و صادرات ابراز رضایت کرد.

مدیرعامل شعب بانک توسعه تعاون با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی منجر به ایجاد اشتغال نمی شود، گفت: بعد از اعطای تسهیلات کارشناس بانک جهت نظارت به منزل فردی متقاضی مراجعه کرده اما بهانه آوردند و اجازه ورود کارشناس بانک را ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان شبکه بانکی کهگیلویه و بویراحمد به انحراف در تسهیلات مشاغل خانگی

اذعان شبکه بانکی کهگیلویه و بویراحمد به انحراف در تسهیلات مشاغل خانگی