مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-30اقتصادي

برپایی چهارمین نشست تخصصی «توسعه سرمایه گذاری در شیراز»


چهارمین دوره از سلسله نشست های تخصصی «آسیب شناسی، رفع چالش ها و توسعه سرمایه گذاری در شیراز» روز چهارشنبه، دهم آبان ماه با محوریت تنوع بخشی به فرصت های سرمایه گذاری و با تأکید بر فرصت های مولد برگزار می شود.

- ایسنا/فارس چهارمین دوره از سلسله نشست های تخصصی آسیب شناسی، رفع چالش ها و توسعه سرمایه گذاری در شیراز روز چهارشنبه، دهم آبان ماه با محوریت تنوع بخشی به فرصت های سرمایه گذاری و با تأکید بر فرصت های مولد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هومان معصومی امروز، 8 آبان اظهار کرد: چهارمین دوره از سلسله نشست های تخصصی آسیب شناسی، رفع چالش ها و توسعه سرمایه گذاری در شیراز در روز چهارشنبه، دهم آبان ماه با محوریت تنوع بخشی به فرصت های سرمایه گذاری و با تأکید بر فرصت های مولد برگزار می شود.

وی افزود: چهارمین نشست نیز با حضور اساتید حوزه اقتصاد و بازرگانی، مدیران اقتصادی و مسئولین دستگاه ها و نهادهای مرتبط با حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری در سطح استان فارس و شهر شیراز، همچنین اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارشناسان شهرداری و جمعی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شیراز در محل صحن شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز گفت: چشم انداز نهایی سلسله نشست های تخصصی، بررسی چالش های پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی چهارمین نشست تخصصی «توسعه سرمایه گذاری در شیراز»

برپایی چهارمین نشست تخصصی «توسعه سرمایه گذاری در شیراز»