مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-20اجتماعي

دوربین های نظارت تصویری جاده ای سمنان افزایش می یابد


سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افزایش تعداد دوربین های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی مقیمی، سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افزایش تعداد دوربین های نظارت تصویری در جاده های این استان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: نظارت و رصد برخط وضع ترافیکی و جوی جاده های استان سمنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ به همین دلیل استفاده از دوربین های نظارتی سبب ارائه خدمت رسانی بهتر و آسان تر در مواقع ضروری به کاربران جاده ای می شود.

سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: اغلب نقاط تعیین شده در این استان در مناطق مهم ازجمله گردنه ها، نقاط مه گیر و دارای شرایط خاص جوی و نقاط پرحادثه است.

مقیمی عنوان کرد: هم اکنون 27 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است و در آینده نزدیک با راه اندازی هشت سامانه نظارت تصویری جدید تعداد کل دوربین های نظارت تصویری جاده ای استان به 35 دستگاه افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های نظارت تصویری جاده ای سمنان افزایش می یابد

دوربین های نظارت تصویری جاده ای سمنان افزایش می یابد