مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:412023-11-15دانش

دانشگاه فرهنگیان لارستان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در مراسمی با حضور مسئولین استان و شهرستان، دانشگاه فرهنگیان شهرستان لارستان افتتاح شد.

لارستان پیش از این و در سالهای دور دارای دانشسرای تربیت معلم بوده و پس از منحل شدن در سال 1372 اینک دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان افتتاح شد.

دانشگاه فرهنگیان در لارستان از شهریور 1402 در دفترچه کنکور قرار گرفت و در مهرماه تاسیس شد،البته پیش از این  در سال 98 با انتقال جمعی از دانشجویان مرکز شهید مطهری شیراز به لارستان نیز این مرکز دایر بود اما بدون اینکه نام لارستان در دفترچه کنکور قرار گیرد و یا بودجه و نیروی کار از طرف سازمان مرکزی به لارستان اختصاص یابد.

جایگاه معلم از اهمیت بالایی برخوردار است رییس دانشگاه فرهنگیان فارس در آیین افتتاح پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان فارس واحد لارستان اظهار داشت: در عصر که خانواده زدایی و مدرسه زدایی است و دشمن تلاش می کند خانه ها بی مادر و مدارس بی معلم باشد جایگاه معلمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کورش زارع شیبانی  افزود: گاهی به اشتباه تصور می شود که در این مسئله فقط آموزش و پرورش مخاطب قرار می گیرد در حالی که باید وظایف تعیین شده برای وزارت علوم، برنامه و بودجه و امور استخدامی در این سند هم مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان لارستان افتتاح شد

دانشگاه فرهنگیان لارستان افتتاح شد