مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-21اقتصادي

روشنی چراغ کتابخانه ها؛ مستلزم تأمین منابع مالی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: روشن ماندن چراغ کتابخانه ها و افزایش آمار کتاب خوانان مستلزم تأمین منابع مالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان صبح امروز در آیینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سمنان اظهار کرد: استان سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده و این امر حاصل تلاش مجموعه فعالان فرهنگی است.

وی با اشاره به همسویی دستگاه های فرهنگی و نهاد کتابخانه های عمومی استان سمنان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی گفت: یکی از شاخص های مهم دولت سیزدهم، توجه توسعه عدالت فرهنگی و ازجمله راهبردها و اولویت های این دولت، تکمیل و تجهیز کتابخانه ها در کشور است.

طاهریان با بیان اینکه سمنان به عنوان استان برتر در حوزه کتاب معرفی شده است، گفت: مشکلات و مسائل کتابخانه های استان شناسایی و احصا و مقرر شده است تا این مشکلات در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان برطرف شود.

وی با بیان اینکه کتابخانه ها بزرگ ترین شبکه فرهنگی کشور هستند، گفت: 56 کتابخانه نهادی شهری و روستایی، 17 کتابخانه مشارکتی شهری و روستایی و سه کتابخانه مستقل در استان سمنان وجود دارد و 76 کتابخانه نهادی، مشارکتی و مستقل در مناطق شهری و روستایی استان سمنان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنی چراغ کتابخانه ها؛ مستلزم تأمین منابع مالی

روشنی چراغ کتابخانه ها؛ مستلزم تأمین منابع مالی