مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-09اجتماعي

روستای باسعیدو میزبان دومین رویداد قشم بوم


مدیر میراث فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی دومین رویداد قشم بوم به میزبانی روستای باسعیدو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم رستم گورانی مدیر میراث فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم امروز با اشاره به طراحی جشنواره قشم بوم با هدف معرفی ظرفیت های جزیره در روستاها گفت: روستای باسعیدو یکی از تاریخی ترین مناطق جزیره قشم و نماد استقامت و پایمردی در برابر اشغالگران است.

  وی ادامه داد: برپایی این جشنواره در روستای باسعیدو ضمن کمک به معرفی مجدد پتانسیل های تاریخی و گردشگری این روستا، فرصتی برای گذراندن اوقاتی خوش برای ساکنان و به ویژه دریانوردان باسابقه بود.

  به گفته رستم گورانی، پاکسازی ساحل با مشارکت ساکنان و خصوصا کودکان روستا، سالفه با دریانوردان قدیمی، ارائه صنایع دستی و خوراک از سوی بانوان روستا و برگزاری برنامه های شاد و مفرح از دیگر موضوعات این رویداد بود.

  مدیر میراث فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد که تداوم جشنواره قشم بوم با محوریت روستاهای مختلف جزیره، به فعال کردن صنعت گردشگری در هر روستا منجر شود و در کنار آن، فرصتی برای معرفی داشته های جزیره به مردم کشور و جهان ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای باسعیدو میزبان دومین رویداد قشم بوم

روستای باسعیدو میزبان دومین رویداد قشم بوم