مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-13فرهنگي

دانشجویان برتر ترویج مکتب حاج قاسم در عرصه فرهنگ و هنر تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جشنواره ملی فرهنگی هنری ذوالفقار با هدف ترویج مکتب حاج قاسم در بین دانشجویان در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت در تالار ولایت دانشکده فنی شهید چمران کرمان که زیر مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای کرمان است ، - جشنواره ملی فرهنگی هنری ذوالفقار با هدف ترویج مکتب حاج قاسم در بین دانشجویان در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت در تالار ولایت دانشکده فنی شهید چمران کرمان که زیر مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای کرمان است، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جشنواره ملی فرهنگی هنری ذوالفقار با هدف ترویج مکتب حاج قاسم در بین دانشجویان در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت در تالار ولایت دانشکده فنی شهید چمران کرمان که زیر مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای کرمان است ، برگزار شد.

این جشنواره در بخش های دانشجویی و آزاد در 8 بخش علمی، خوشنویسی، شعر، نقاشی، پوستر، موشن گرافی، داستان کوتاه و مقاله برگزار و از برگزیدگان آن در بخشهای مختلف تجلیل شد.

* اخلاص حاج قاسم، فوق العاده بود رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در این مراسم با تجلیل از شخصیت ارزشمند و  مردمی حاج قاسم گفت : اخلاص حاج قاسم، فوق العاده بود و او مردی خستگی ناپذیر در عرصه جهاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برتر ترویج مکتب حاج قاسم در عرصه فرهنگ و هنر تجلیل شدند

دانشجویان برتر ترویج مکتب حاج قاسم در عرصه فرهنگ و هنر تجلیل شدند