مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:052023-10-23سياسي

رویای احداث سد گاشمار پشت سد مجوز ماده 23؛ دستور رییس جمهور کارساز می شود؟


با وجود آغاز مجدد عملیات اجرایی سد معشوره یا گاشمار پس از سفر رییس جمهور، اما هر از گاهی این پروژه خبر ساز می شود، ظرف چند روزه گذشته هم خبرهایی مبنی بر احتمال توقف عملیات اجرایی سد معشوره منتشر شد.

- خبرگزاری فارس لرستان_ نسرین صفر بیرانوند؛ ساخت سد گاشمار(معشوره) از دهه ها پیش مطرح بود، تا اینکه سال 92 کلنگ احداث سد بر زمین زده شد تا در حوزه کشاورزی شهرستان کوهدشت، پل دختر، چگنی، رومشکان، دلفان و سلسله تحولی ایجاد شود، اما از همان ابتدا مواردی مانند غیرکارشناسی بودن پروژه باعث توقف پروژه در دولت یازدهم شد، البته در این میان نباید لابی گری نمایندگان دیگر استان ها و وجود مافیای آب برای جلوگیری از احداث پروژه را نادیده بگیریم.

در دولت سیزدهم اما این پروژه مورد توجه قرار گرفت به طوری که در سفر رییس جمهور به لرستان به عنوان یکی از پروژه های مهم و اولویت دار مطرح شد، رییس جمهور هم در نشست ها و جلسات مختلف از جمله شورای اداری استان از سد معشوره به عنوان پروژه مهم و اولویت دار استان یاد کرد.

در بازدیدی که فروردین امسال از پروژه داشتیم شاهد فعال بودن پروژه بودیم و به گفته مجری طرح پیشرفت فیزیکی زیرساخت سد 70 درصد بود.

حالا با گذشت حدود 6 ماه از آخرین بازدید میدانی که از پروژه سد معشوره یا گاشمار داشتیم، با خبر شدیم که پروژه به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای احداث سد گاشمار پشت سد مجوز ماده 23؛ دستور رییس جمهور کارساز می شود؟

رویای احداث سد گاشمار پشت سد مجوز ماده 23؛ دستور رییس جمهور کارساز می شود؟