مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-23سياسي

5 هزار متر مربع به زیربنای کتابخانه های عمومی همدان افزوده شد


کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: 10 پروژه عمرانی در دولت سیزدهم در حوزه کتابخانه ها افتتاح و بیش از 5 هزار متر مربع به زیربنای این مرکز فرهنگی افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال اداره کل کتابخانه های همدان موفق شد رتبه برتر اجرای برنامه های تخصص محور در حوزه اعتلای اوقات فراغت جوانان، رتبه برتر در رزمایش جهادی 2020 در محلات کمتربرخوردار، رتبه سوم کشوری در حوزه برگزاری انجمن کتابخانه های عمومی و جایزه اول و پنجم جایزه خدمات کتابخانه های عمومی کشور را از آن خود کند.

  وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 530 هزار نسخه کتاب به امانت رفته است افزود: 10 پروژه عمرانی در دولت سیزدهم در حوزه کتابخانه های عمومی استان افتتاح شده و بیش از 5 هزار متر مربع به زیربنای کتابخانه های عمومی افزوده شده است.

مدیرکل کتابخانه های استان همدان گفت: 24 پروژه نیز در دست احداث  و تکمیل است که برخی از آنها مانند کتابخانه عمومی روستای کوزره، دهپیاز، سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهدای گمنام رزن، توسعه کتابخانه فاطمه الزهرا(س) شهر آجین شهرستان اسدآباد، کتابخانه روستا نگارخاتون شهرستان فامنین تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار متر مربع به زیربنای کتابخانه های عمومی همدان افزوده شد

5 هزار متر مربع به زیربنای کتابخانه های عمومی همدان افزوده شد