مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-07ورزشي

کدام بازیگران « بازی تاج و تخت » بیشترین دستمزد را گرفتند؟ (+عکس)


سریال « بازی تاج و تخت » با همه بحث برانگیز بودنش درآمد زیادی را نصیب بازیگرانش کرد و ما هم می خواهیم ببینیم کدام یک از بازیگران بیشترین دستمزد را دریافت می کردند.

- کدام بازیگران بازی تاج و تخت بیشترین دستمزد را گرفتند؟ (+عکس) سریال بازی تاج و تخت با همه بحث برانگیز بودنش درآمد زیادی را نصیب بازیگرانش کرد و ما هم می خواهیم ببینیم کدام یک از بازیگران بیشترین دستمزد را دریافت می کردند.

روزیاتو نوشت: بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به چنان سریال ماندگاری بدل شد که با وجود گذشت چند سال از پایان آن، هنوز هم درباره ی آن صحبت می شود.

قسمت نهایی سریال بحث برانگیز شد و بعضی از هواداران این سریال به قدری از فصل پایانی آن ناراضی بودند که با راه اندازی یک کارزار جمع آوری امضا خواستار ساخت دوباره ی فصل آخر سریال به شکلی متفاوت شدند.

نویسنده ی کتاب های این مجموعه، جورج آر.

آر مارتین هم قول داد که پایان اثرش با سریال متفاوت باشد.

اما این سریال با همه ی بحث برانگیز بودنش درآمد زیادی را نصیب بازیگرانش کرد و ما هم می خواهیم ببینیم کدام یک از آن ها بیشترین دستمزد را دریافت می کردند.

فهرست زیر از کم به زیاد مرتب شده است.

15- ناتالی امانوئل (میساندی) – 100 هزار دلار برای هر قسمت شخصیت میساندی اولین بار در فصل سوم در سریال ظاهر شد و تقریباً فوراً دل مخاطبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام بازیگران « بازی تاج و تخت » بیشترین دستمزد را گرفتند؟ (+عکس)

کدام بازیگران « بازی تاج و تخت » بیشترین دستمزد را گرفتند؟ (+عکس)