مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-18سياسي

برگزاری بیش از 13 هزار برنامه هفته بسیج در فارس


جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس از برگزاری بیش از 13 هزار برنامه هفته بسیج در فارس خبر داد و گفت: رزمایش سراسری اقتدار بسیجیان روز یک شنبه 5 آذر در شهرستان های فارس برگزار می شود.

- ایسنا/فارس جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس از برگزاری بیش از 13 هزار برنامه هفته بسیج در فارس خبر داد و گفت: رزمایش سراسری اقتدار بسیجیان روز یک شنبه 5 آذر در شهرستان های فارس برگزار می شود.

هاشم جمالی امروز، 27 آبان در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 15 هزار شهید استان فارس فرا رسیدن هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و گفت: 12 هزار و 804 عنوان برنامه شاخص و عمومی توسط بسیج استان فارس اجرا خواهد شد و از 29 آبان ماه با عنوان بسیج، جهاد و خدمت رسانی برنامه های هفته بسیجی در استان فارس آغاز می شود تا 5 آذرماه ادامه دارد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه تمامی برنامه های هفته بسیج پیش دومین کنگره شهدای فارس است، افزود: دومین کنگره سرداران، امیران و 15 هزار شهید استان فارس همزمان با دومین سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) در 4 آبان 1403 برگزار می شود، از این رو اجرای هر حرکت فرهنگی در فارس، پیش اجلاسیه کنگره شهدای فارس است که به تمامی متولیان فرهنگی استان تأکید شده است که هر رویداد باید پیوست کنگره شهدا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 13 هزار برنامه هفته بسیج در فارس

برگزاری بیش از 13 هزار برنامه هفته بسیج در فارس