مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-14سياسي

نماینده خمینی شهر: مجلس تعیین قیمت بنزین را به دولت واگذار کرد


نماینده خمینی شهر ضمن مخالفت با افزایش قیمت بنزین گفت: مجلس تعیین قیمت بنزین را به دولت واگذار کرده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه 23 آبان ماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، با جزء (2) بند (ب) ماده 46 لایحه مذکور با 143 رأی موافق، 39 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با جزء (2 ) بند (ب) ماده 46 لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: در بحث بنزین و حامل های انرژی چه در قانون بودجه سال 1402 و چه در برنامه هفتم توسعه کشور پیشنهادات ارزنده ای از جمله توزیع سوخت بر اساس کارت ملی ارائه شد که عادلانه و مطابق چارچوب های عدالت محوری است.

وی تصریح کرد: به جای اینکه بحث حامل های انرژی و مشخصاً بنزین را بر اساس کارت ملی توزیع کنیم، پیشنهادی ارائه دادیم که خلاف اصل 85 قانون اساسی است و تعیین قیمت بنزین را به دولت واگذار کرده است.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این بند به جز گران شدن حامل های انرژی سبب دیگری ندارد، اختیار مجلس را به دولت داده تا هر طور که می خواهد حامل های انرژی را قیمت گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خمینی شهر: مجلس تعیین قیمت بنزین را به دولت واگذار کرد

نماینده خمینی شهر: مجلس تعیین قیمت بنزین را به دولت واگذار کرد