مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-24اقتصادي

کشف 7500 کیلوگرم فراورده خام دامی فاسد از واحد متخلف در یزد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان یزد با اشاره به بررسی مستمر فعالیت های واحدهای تولیدی به عنوان یکی از اولویت های دامپزشکی، از کشف بیش از 7500 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف از یک واخد متخلف در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره دامپزشکی شهرستان یزد با اشاره به بررسی مستمر فعالیت های واحدهای تولیدی به عنوان یکی از اولویت های دامپزشکی، از کشف بیش از 7500 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف از یک واخد متخلف در این شهرستان خبر داد.

دکتر روح الله حاتمی پور در این باره تصریح کرد: طی بازرسی به عمل آمده از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان یزد، یک واحد متخلف شناسایی و بیش از 7500 کیلوگرم فرآورده فاسد و غیرقابل مصرف انسانی از چرخه عرضه حذف شد.

وی گفت: تهیه فرآورده های خام دامی بهداشتی و در شرایط اصولی، مستلزم رعایت قانون و دستورالعمل است و بر این اساس نظارت بر حسن اجرای این قوانین، فعالیت جدی و مستمر دامپزشکی است.

این مسئول افزود: اولویت اول دامپزشکی شهرستان یزد هدایت واحدها به چهارچوب قانون با نظارت بر رعایت دستورالعمل ها و تهیه زیرساختهای مناسب است ولی با این حال در صورتی که تخلفی مشاهده شود، مراتب برخورد با تخلف اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7500 کیلوگرم فراورده خام دامی فاسد از واحد متخلف در یزد

کشف 7500 کیلوگرم فراورده خام دامی فاسد از واحد متخلف در یزد