مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-07دانش

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان بازرس موضوع تبصره یک ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی مجتبی شرانجانی را به عنوان بازرس موضوع ماه (91) قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

آیین معارفه و ابلاغ حکم بازرس موضوع تبصره یک ماده (91) قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان امور دانشجویان با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار دارد با جدیت و پشتکار در محدوده تخلفات این ماده (رشوه خواری و سوءاستفاده از مقام اداری) بازرسی های لازم را به عمل آورده و ضمن رعایت بی طرفی و امانت داری، گزارش های متقن خود را مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرایی مواد 91 و 92 قانون تهیه و ارائه کنید.

 مطابق تبصره یک ماده (91) این قانون، دستگاه های اجرایی موظفند علاوه بر نظارت مستقیم مدیران از طریق انجام بازرسی های مستمر داخلی، توسط بازرسان معتمد و متخصص در اجرای این ماده نیز نظارت مستقیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان منصوب شد