مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-05سياسي

«الگوی حکمرانی اسلامی» متمایز از الگوی حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین نشست از یازدهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان «الگوی حکمرانی اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری .

- الگوی حکمرانی اسلامی متمایز از الگوی حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر ویژگی هایی را برای مبانی و مقدمه الگوی حکمرانی اسلامی برشمرد و گفت: ما باید ویژگی های این الگو را تبیین و تثبیت کنیم تا برتری ها، ویژگی ها و شاخص های آن در مقایسه با الگوی حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی معلوم شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین نشست از یازدهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان الگوی حکمرانی اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: با توجه به اینکه بحث حکمرانی موضوعی جهانی است و در همه حوزه ها مطرح هست، لذا ما این دوره کرسی های آزاداندیشی را به این موضوع اختصاص دادیم تا درباره آن بحث کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الگوی حکمرانی اسلامی» متمایز از الگوی حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی

«الگوی حکمرانی اسلامی» متمایز از الگوی حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی