مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-20بين الملل

جنگ جهانی سوم و ماجرای «گردان حرمله»


سردار همدانی چند بار تا مرز شهادت و اسارت پیش رفت، اما تقدیر بر آن بود که پیش از شهادت، سرنوشت جنگی را که هنری کیسینجر و موشه یعالون (وزیر جنگ اسراییل) «جنگ جهانی سوم» می نامیدند، - سردار همدانی چند بار تا مرز شهادت و اسارت پیش رفت، اما تقدیر بر آن بود که پیش از شهادت، سرنوشت جنگی را که هنری کیسینجر و موشه یعالون (وزیر جنگ اسراییل) جنگ جهانی سوم می نامیدند، برگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ایمانی طی یادداشتی در سرمقاله روزنامه کیهان با این مقدمه نوشت: 1- خاک آمریکا، بامداد امروز از مرزهای جنوبی، هدف حملات زمینی و موشکی قرار گرفت .

تعجب کردید؟ چنین خبری اگر برای شما غافلگیرکننده و دور از انتظار است، از نگاه برخی تحلیلگران در آمریکا، یک احتمال جدی محسوب می شود.

آمریکا، چند دولت اروپایی و رژیم صهیونیستی، پس از جنگ جهانی دوم، برای 50 سال عادت کرده بودند کنار گود بنشینند، جنگ و جنایت راه بیندازند، و نابودی دیگران را تماشا کنند.

حالا اما نظم پیشین دگرگون شده، تا جایی که پریروز، نشریه تخصصی فارین پالیسی در آمریکا، احتمال حمله از مرزهای مکزیک را جدی دانست: آمریکا ممکن است در جنگ جهانی قریب الوقوع از چند جبهه، شکست بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ جهانی سوم و ماجرای «گردان حرمله»

جنگ جهانی سوم و ماجرای «گردان حرمله»