مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-31سياسي

نقد و بررسی کتاب «اینجا سوریه است» در شیراز


در ادامه سلسله نشست های نقد و معرفی کتاب در کتابخانه های عمومی، نشست بررسی کتاب «اینجا سوریه است» در تاریخ 10 آبان ماه به میزبانی شهر شیراز با حضور جمعی از ادیبان شیرازی برگزار می شود.

- ایسنا/فارس در ادامه سلسله نشست های نقد و معرفی کتاب در کتابخانه های عمومی، نشست بررسی کتاب اینجا سوریه است در تاریخ 10 آبان ماه به میزبانی شهر شیراز با حضور جمعی از ادیبان شیرازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست نقد و بررسی کتاب اینجا سوریه است صدای زنان راوی جنگ اثر زهرا یزدان پناه در شیراز برگزار می شود.

این نشست با حضور محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس؛ سردار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و سخنرانی غلامرضا کافی، استاد ادبیات دانشگاه شیراز و دبیرمحفل ادبی قند پارسی، ساجده تقی زاده، نویسنده و منتقد ادبی، محمدحسین عظیمی، منتقد و فعال ادبی و پروین جاویدنیا، شاعر استان فارس همراه خواهد بود.

نشست نقد و بررسی کتاب اینجا سوریه است روز چهارشنبه، 10 آبان ماه جاری ساعت 15 در سالن کنفرانس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس برگزار می شود.

همچنین این نشست از صفحه آپارات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی کتاب «اینجا سوریه است» در شیراز

نقد و بررسی کتاب «اینجا سوریه است» در شیراز