مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-26سياسي

ابتلای بیمارستان شهید حسین پور لنگرود به بیماری صعب العلاج بی ثباتی


امام جمعه لنگرود با خطاب قرار دادن رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، استاندار گیلان، نماینده مردم لنگرود در مجلس و فرماندار لنگرود بیان کرد جایی که با سلامت مردم سروکار دارد آنجا را محل اهداف و اغراض و مسائل سیاسی قرار ندهید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، به زعم کارشناسان یکی از مشکلات موجود در کشور ضعف مدیریت است که این ضعف در بین محافل عمومی مردم نیز مطرح می شود یعنی ضعف در مدیریت در دستگاه های مختلف توسط هم کارشناسان و هم مردم عادی جامعه مشهود است.

  در این راستا و در قانون کشور، برای هر پله از مدیریت یک ناظر مشخص شده که بر رفتار مدیریتی زیرمجموعه نظارت صورت گیرد و در صورت وجود کم کاری یا تخلف و غیره با مدیر مربوطه برخورد شود.

  یکی از مشکلاتی که طی چند سال گذشته و بخصوص بعد از بهره برداری از بیمارستان شهید حسین پور لنگرود توسط مردم در محافل عمومی و فضای مجازی مطرح می شد مشکل عدم وجود ثبات مدیریت در این بیمارستان بود که مردم و مطالبه گران، نهایت واکنشی را که از مسؤولین استانی و شهرستانی در این خصوص مشاهده کردند تغییر رییس بیمارستان بود که ماه پیش نیز برای چهارمین بار طی سه سال گذشته تغییر کرد.

  حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امام جمعه لنگرود در خطبه های نماز جمعه 28 مهرماه درخصوص وضعیت بیمارستان شهید حسین پور لنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای بیمارستان شهید حسین پور لنگرود به بیماری صعب العلاج بی ثباتی

ابتلای بیمارستان شهید حسین پور لنگرود به بیماری صعب العلاج بی ثباتی