مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-09سياسي

اعمال تعرفه صادرات پیاز را متوقف کرده است


متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی صادرات پیاز را متوقف کرده بود که با ورود کمیسیون کشاورزی این مشکل برطرف شد اما برای صادرات این محصول تعرفه اعمال کردند که حجم صادرات را کاهش داد و به نوعی صادرات را متوقف کرد.

- ذبیح الله اعظمی ساردویی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت برداشت و صادرات پیاز در کشور، گفت: با توجه به اینکه کشت بهاره و تابستانه پیاز با چالش مواجه شد و در اکثر نقاط خصوصا استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس کشاورزان محصول پیاز خود را به خوراک دام تبدیل و یا اراضی را شخم کردند کمیسیون کشاورزی به موضوع ورود و بازدیدهایی را داشت.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی پس از نظارت میدانی از مزارع پیاز استان های مختلف کشور قیمت این محصول به منظور ایجاد صرفه اقتصادی برای کشاورزان افزایش پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه رشد قیمت پیاز در بازار باعث شد تا کشاورزان محصول باقی مانده در اراضی خود را با انگیزه بیشتری برداشت و به بازار عرضه کنند، عنوان کرد: متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی صادرات پیاز را متوقف کرده بود که با ورود کمیسیون کشاورزی این مشکل برطرف شد اما برای صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تعرفه صادرات پیاز را متوقف کرده است

اعمال تعرفه صادرات پیاز را متوقف کرده است