مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-19بين الملل

نزاع خونین بین نیروهای مزدور ارتش اوکراین


رسانه های اوکراینی گزارش دادند، بین نیروهای مزدور خارجی که برای ارتش این کشور می جنگند در یک مهمانی در شهر کی یف درگیری بالا گرفته و در نتیجه آن چند تبعه آمریکایی، - رسانه های اوکراینی گزارش دادند، بین نیروهای مزدور خارجی که برای ارتش این کشور می جنگند در یک مهمانی در شهر کی یف درگیری بالا گرفته و در نتیجه آن چند تبعه آمریکایی، کانادایی و رومانیایی مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری اوکراینی Strana به نقل از منابعی در پلیس این کشور گزارش کرد، چهار تن از نیروهای مزدور عضو واحد نیروهای خارجی ارتش اوکراین چند روز پیش در محل یک مهمانی در شهر کی یف درگیری پیدا کردند.

به نوشته پایگاه راشاتودی، درگیری این نیروهای مزدور که در مرخصی به سر می بردند به جایی رسید که یکی از آنها با چاقو به دیگران حمله کرده و آنها را مضروب ساخت.

در این مهمانی برگزار شده در یک اقامتگاه شخصی در جنوب شرق پایتخت اوکراین، یک انگلیسی، یک آمریکایی، یک کانادایی و یک رومانیایی حضور داشتند.

در جریان درگیری بین آنها، تبعه انگلیسی به همقطاران آمریکایی، کانادایی و رومانیایی خود چاقو زده و آنها را مضروب ساخت و هر سه نفر در بیمارستان بستری شدند.

پایگاه Strana نوشت، تبعه انگلیسی هنوز دستگیر نشده و مقام های پلیس اوکراین در حال بررسی وضعیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع خونین بین نیروهای مزدور ارتش اوکراین

نزاع خونین بین نیروهای مزدور ارتش اوکراین