مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-07بين الملل

ابعاد طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت غزه مشابه کرانه باختری


یک رسانه عبری از طرح رژیم صهیونیستی برای تبدیل وضعیت نوار غزه به وضعیتی مشابه کرانه باختری، در صورت موفقیت در تسلط بر این باریکه و توقف جنگ در آن پرده برداشت.

- یک رسانه عبری از طرح رژیم صهیونیستی برای تبدیل وضعیت نوار غزه به وضعیتی مشابه کرانه باختری، در صورت موفقیت در تسلط بر این باریکه و توقف جنگ در آن پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در این باره فاش کرد، برنامه جدیدی برای غزه پساجنگ وجود دارد که دارای چند مرحله است.

طبق این گزارش، تاکید این طرح بر سپردن مدیریت نوار غزه به مقامات محلی بی ارتباط با جنبش حماس و تبدیل این باریکه به وضعیتی مشابه منطقه ب در کرانه باختری اشغالی است.

رون بن یشای ، روزنامه نگار و تحلیلگر یدیعوت آحارونوت درباره این طرح گفت: پس از یک هفته و نیم از نفوذ کامل ارتش اسراییل در نوار غزه و پس از توقف جنگ در آن، اسراییل با آمریکایی ها و سازمان ملل درباره ترتیبات اولیه کنترل و مدیریت این باریکه تصمیم خواهند گرفت.

وی گفت: طبق اطلاعات به دست آمده، سیستم مدیریت در غزه عمدتاً به مقامات محلی و افرادی که با حماس در ارتباط نیستند سپرده خواهد شد.

درواقع علی رغم گذشت 16 سال از خارج شدن کنترل نوار غزه از دست تشکیلات خودگردان فلسطین، اما طرف هایی در نوار غزه وجود دارند که همچنان حقوق خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت غزه مشابه کرانه باختری

ابعاد طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت غزه مشابه کرانه باختری