مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-18اقتصادي

پروژه های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معطل تسهیلات بانکی است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحول زیرساختی در گلخانه های این استان، گفت: توسعه کشاورزی استان در زیربخش های مختلف به خوبی پی ریزی شده و در انتظار تزریق تسهیلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید از چند واحد تولیدی گلخانه اظهار کرد: تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم، فقط 32 هکتار گلخانه فعال در این استان داشتیم اما اکنون 137 هکتار زیرساخت گلخانه ای در آستانه بهره برداری است که این زیربخش مهم کشاورزی را متحول می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: توسعه گلخانه ها علاوه بر کشت متراکم، افزایش تولید و کاهش مصرف آب موجب اشتغال زایی و صادرات می شود و یکی از سیاست های خوب استان در بخش کشاورزی است که به خوبی مدیریت شده و دستاوردهای خوبی در این حوزه به دست آمده است.

احمدزاده با بیان اینکه از 32 هکتار گلخانه، 15 هکتار آن در حوزه گل های زینتی به ویژه گل رز است، افزود: با تولیداتی که در گل رز داریم، قطب تولید این محصول در جنوب ایران هستیم.

وی گفت: بدون تسهیلات نمی توانیم کشاورزی این استان را توسعه دهیم و امروز، در بسیاری از زیرساخت ها و طرح های تولیدی به مرحله ای رسیدیم که با تزریق تسهیلات در زمان کمی به بهره برداری می رسند و تحول ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معطل تسهیلات بانکی است

پروژه های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معطل تسهیلات بانکی است