مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-07اقتصادي

400 هزار سرگل برای بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن چیده شد


بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن 17 آبان در محلات پهن می َشود که تاکنون 400 هزار سرگل برای این فرش چیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن 17 آبان ماه جاری در محلات رونمایی می شود.

عملیات چیدن گل از مزارع توسط نیروهای واحد فضای سبز شهرداری آغاز و تاکنون 400 هزار سرشاخه گل اهدایی از سوی گلکاران محلاتی جمع آوری و به سردخانه ها تحویل شده است.

 مرحله اجرای طرح فرش و چیدمان سرگل ها بر روی زمین به زودی آغاز و فردا چهارشنبه افتتاح رسمی ششمین و بزرگترین فرش سرگل قاره کهن با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در محل زمین چمن مصنوعی بوستان سلامت کلید زده می شود.

محلات بزرگترین شهرستان کشور از لحاظ سطح زیر کشت و تنوع تولید گل و گیاه زینتی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس محلات بزرگترین شهرستان کشور از لحاظ سطح زیر کشت و تنوع تولید گل و گیاه زینتی است.

18 درصد از سطح زیر کشت گل کشور 12 درصد از تولید گل شاخه بریده در کشور، 80 درصد تولید گل های فصلی نشایی، 21 درصد از تولید درخت و درختچه های زینتی و 14 درصد از گیاهان آپارتمانی کشور در محلات است.

تولید 350 گونه مختلف گیاهان زینتی، آپارتمانی و فضای سبز، محلات را به یکی از قطب های پرورش و تجارت گل و گیاه تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار سرگل برای بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن چیده شد

400 هزار سرگل برای بزرگ ترین فرش سرگل قاره کهن چیده شد