مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-24حوادث

کشف بیش از 6 تن کود شیمیایی قاچاق در فاروج


فرمانده انتظامی فاروج از کشف مقدار 6 تن و 550 کیلو کود شیمیایی قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی فاروج از کشف مقدار 6 تن و 550 کیلو کود شیمیایی قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دو دستگاه کامیونت ایسوزو در حال تردد از فاروج به مشهد مشکوک و آن ها را متوقف می کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی ماموران از هر دو خودرو، تعداد 131 کیسه کود شیمایی قاچاق به وزن شش تن و 550 کیلو کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را 850 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی فاروج با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و خودروها نیز روانه پارکینگ شد، خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه فرماندهی انتظامی به شمار آمده و این مهم در تحقق مسیر رونق و تولید بسیار کارگشا است.

سرهنگ پوربه با تاکید بر تداوم طرح های مقابله با انواع قاچاق کالا در شهرستان، تصریح کرد: پلیس با هنجارشکنان به شدت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه خبری در این خصوص را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 6 تن کود شیمیایی قاچاق در فاروج

کشف بیش از 6 تن کود شیمیایی قاچاق در فاروج