مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 22:002023-11-15حوادث

دستگیری عاملان قطع درختان پارک جنگلی مشگین شهر


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین شهر از دستگیری عاملان قطع درختان پارک جنگلی مشگین شهر در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بابک نونهال شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به محض اطلاع از موضوع قطع درختان در محدوده پارک جنگلی مشگین شهر و انتشار فیلم هایی از قطع این درختان، توسط افراد سودجو، از حیث صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال، پیگیری و شناسایی افراد در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه سه نفر شناسایی و بازداشت شدند و  پرونده عاملان این موضوع  جهت رسیدگی و تکمیل تحقیقات در یکی از شعب دادیاری شهرستان در سریع ترین وقت ممکن رسیدگی و عاملان این امر پس از تفهیم اتهام با صدور قرار کیفری متناسب به زندان معرفی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین شهر تاکید کرد: باتوجه به اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی در زندگی مردم، دادستانی نیز در راستای وظایف ذاتی خود با افرادی که قصد تعرض و تخریب و موارد مشابه را داشته باشند طبق قانون به شدت برخورد خواهد کرد و در این راستا با هیچ احدی مماشات نخواهد کرد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان قطع درختان پارک جنگلی مشگین شهر

دستگیری عاملان قطع درختان پارک جنگلی مشگین شهر