مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-02اقتصادي

صف های وام ازدواج در سیستان و بلوچستان باید کاهش پیدا کند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، وزارت ورزش و جوانان گفت: پرداخت تسهیلات وام ازدواج به جوانان سیستان و بلوچستان در رتبه بسیار پایینی قرار دارد و مهم ترین دلیل آن عدم اجرای دقیق ابلاغیه بانک مرکزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین متقی فر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان با محوریت ازدواج و تعالی خانواده در محل استانداری اظهار کرد: پروژه پژوهشی در حوزه آسیب شناسی ازدواج و طلاق با در نظر گرفتن فرهنگ غنی استان با هزینه وزارت ورزش و جوانان در سطح ملی به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به اهمیت ستادهای ساماندهی امور جوانان، افزود: ستاد ساماندهی بهترین مکان برای پیگیری مسائل جوانان در حوزه های ازدواج و اشتغال می باشد که باید با جدیت پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی سیستان و بلوچستان بسیار پویا و با استقبال خوب مدیران و فرمانداران به صورت وبینار برگزار شد که با اجرای مصوبات این ستاد اتفاقات مثبتی برای حوزه جوانان رخ خواهد داد.

این مسئول تاکید کرد: پرداخت تسهیلات وام ازدواج به جوانان سیستان و بلوچستان در رتبه بسیار پایینی قرار دارد و مهم ترین دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های وام ازدواج در سیستان و بلوچستان باید کاهش پیدا کند

صف های وام ازدواج در سیستان و بلوچستان باید کاهش پیدا کند