مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-01سياسي

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد: آماده تشکیل «جبهه مشترک رسانه ای مقاومت» هستیم


معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ما آمادگی داریم که جبهه مشترک رسانه ای مقاومت را تشکیل دهیم.

- معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد: آماده تشکیل جبهه مشترک رسانه ای مقاومت هستیم معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ما آمادگی داریم که جبهه مشترک رسانه ای مقاومت را تشکیل دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا، فرشاد مهدی پور، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای دیدار خبرنگاران و اهالی رسانه ایران (کاروان روایت فتح) با سید هاشم صفی الدین، رییس هیات اجرایی حزب الله لبنان در جریان سفر به بیروت با اشاره به اشتراکات فرهنگی ایران و لبنان و حمایت مردم ایران از جریان مقاومت و ایستادگی مردم لبنان و فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیستی اعلام کرد: ما آمادگی داریم که جبهه مشترک رسانه ای مقاومت را شکل دهیم.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران با بیان این که بیروت پایتخت فرهنگ و رسانه جهان اسلام است و این پتانسیل و ظرفیت را دارد که رسانه های مقاومت در این منطقه در کنار یکدیگر بتوانند دسیسه های دشمن را خنثی کنند و صدای مقاومت و مظلومیت مردم منطقه را به گوش دنیا برسانند، اظهار کرد: رسانه هایی که در سراسر جهان و کشورهای مختلف هستند و به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد: آماده تشکیل «جبهه مشترک رسانه ای مقاومت» هستیم

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد: آماده تشکیل «جبهه مشترک رسانه ای مقاومت» هستیم