مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18اقتصادي

خرید 9500 تنی برنج از کشاورزان گیلانی/ آمادگی برای خرید میوه شب عید


مدیر تعاون روستایی گیلان، با بیان اینکه تعاون روستایی گیلان در مجموع 9500 تن خرید، مشارکت و مباشرت برنج را انجام داده است، گفت: این برنج ها اعم از رسوبی سال گذشته و تازه امسال است.

- ایسنا/گیلان مدیر تعاون روستایی گیلان، با بیان اینکه تعاون روستایی گیلان در مجموع 9500 تن خرید، مشارکت و مباشرت برنج را انجام داده است، گفت: این برنج ها اعم از رسوبی سال گذشته و تازه امسال است.

کیوان حسن پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رسوب 100 هزار تنی برنج سال گذشته در استان گیلان، اظهار کرد: با دستور وزیر جهاد کشاورزی و تاکید استاندار گیلان، خرید برنج از کشاورزان از تیرماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه تعاون روستایی گیلان در قالب اتحادیه های تعاون روستایی، خرید برنج سال گذشته و امسال را انجام داد، تصریح کرد: اتحادیه تعاون روستایی علاوه بر خرید برنج از کشاورزان، مباشرت و مشارکت در خرید هم داشت.

مدیر تعاون روستایی گیلان با اشاره به خرید برنج از کشاورزان با قیمت هر کیلو 74 تا 78 هزار تومان، عنوان کرد: طی چند ماه اخیر 8900 تن برنج کیفی هاشمی اعم از رسوبی و تازه را خریداری کردیم.

حسن پور همچنین از مشارکت شرکت های زنجیره ای معتبر جهت خرید برنج به حجم 3000 تن خبر داد و بیان کرد: اتحادیه تعاون روستایی 1300 تن برنج پر محصول از جمله فجر و شیرودی را با کمک اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 9500 تنی برنج از کشاورزان گیلانی/ آمادگی برای خرید میوه شب عید

خرید 9500 تنی برنج از کشاورزان گیلانی/ آمادگی برای خرید میوه شب عید