مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-14ورزشي

هنوز مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال صادر نشده


معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان: «فدراسیون والیبال تاریخی را برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال پیشنهاد کرده اما وزارتخانه هنوز مجوزی صادر نکرده و تاریخی قطعی نیست.

- معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان: فدراسیون والیبال تاریخی را برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال پیشنهاد کرده اما وزارتخانه هنوز مجوزی صادر نکرده و تاریخی قطعی نیست.

روز گذشته فدراسیون والیبال اعلام کرد که با اعلام وزارت ورزش مجمع فوق العاده این فدراسیون برای تصمیم گیری در خصوص تعیین سرپرست برگزار می شود؛ موضوعی که امروز از سوی معاون وزیر ورزش رد شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز (دوشنبه) فدراسیون والیبال اعلام کرد: دوره ریاست چهارساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال 29 آبان به پایان می رسد.

با توجه به نهایی نشدن پروسه انتخابات احراز پست ریاست این فدراسیون، با اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال برای تصمیم گیری در خصوص تعیین سرپرست فدراسیون والیبال روز دوشنبه 29 آبان از ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

این درحالی است که سید محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که این وزارتخانه مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال در تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال صادر نشده

هنوز مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال صادر نشده