مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-24بين الملل

قدرت نمایی دیپلماتیک ایران


نشست وزرای خارجه فرمت 3+3 درباره تحولات قفقاز به میزبانی تهران دیروز با حضور وزرای خارجه ایران، روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان برگزار شد.

- نشست وزرای خارجه فرمت 3+3 درباره تحولات قفقاز به میزبانی تهران دیروز با حضور وزرای خارجه ایران، روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان برگزار شد.

این نشست با عنوان نوبت صلح، همکاری و پیشرفت در قفقاز جنوبی آغاز به کار کرده و در ادامه نشست هایی برگزار می شود که در حوزه قفقاز انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در مطلبی به قلم امین صبحی نوشت: با توجه به تحولات رخ داده در منطقه فرمت 3+3 به بررسی مسائل منطقه قفقاز جنوبی و راه های توسعه همکاری های منطقه ای از جمله سیاسی، اقتصادی، امنیتی، ترانزیتی، انرژی و.

می پردازد و در عین حال این نشست به گفت وگوهای صلح بین آذربایجان و ارمنستان نیز خواهد پرداخت.

نخستین نشست وزرای خارجه فرمت 3+3 با حضور سرگیی لاوروف، هاکان فیدان، جیحون بایراموف و آرارات میرزویان؛ وزرای خارجه روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان و به میزبانی حسین امیرعبداللهیان در راستای حل وفصل مسائل منطقه از طریق سازوکارهای منطقه ای در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با عنوان نوبت صلح، همکاری و پیشرفت در قفقاز جنوبی؛ دومین نشست سازوکار منطقه ای 3+3 برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی دیپلماتیک ایران

قدرت نمایی دیپلماتیک ایران